Figura Hatiku....

Khamis, Julai 30, 2009

Bila Tuhan Sudah Ditakuti....



Manusia-manusia... itulah ungkapan yang aku keluhkan sejak aku bangun dari tidurku... aku lihat manusia berpusu-pusu mencari jalan agar dapat mengelakkan diri dari ujian Allah... Seraya hati kecilku berbisik, "hmm... takut mati rupenye org2 kt sni... klu xjd mcm ni.confirm xde org nk beratur pnjang2 mcm nie".. lantas aku pun tersenyum manis...manis la kononnye... rakan-rakan ku sume dah blek...tinggallah aku sorang-sorang kt sni dipukul dipalu...xtau la ble nk balik kampung... ok la kepada semua rakan-rakan yang pulang ke kampung, selamat bercuti dan assignment jgn dilupa... kepada Salmah...ko jage lah Universiti kite elok2 ye...klu ade ape2 hal berkaitan ngan UPSI jgn lupe contact aku... kepada Abu yg kini agak busy... jangan lupe gosok gigi..hehehe... ok la... semoga kite dilindungi daripada malapetaka....
adios...

0 kata-kata tak puas hati:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
| Top ↑ |