Figura Hatiku....

Isnin, September 28, 2009

Pabila aku dilanda stress!!!!


as

Adui... tension nye aku malam nie... minggu nie merupakan minggu yang tersibuk bg aku selepas cuti raye nie.. mane tidaknye, banyak sgt mende yang aku kene fikir... hari isnin kne submit keje, tapi keje xwt pun lg ( rajin gle aku nie ) hari selase, rabu khamis, jumaat, sabtu, aku kne practise nyanyi sbb nk wt persembahan (artis la kononnye...) skang nie aku tgah buntu lagu ape yg aku nk bwk mse persembahan nanti.. nk bwk lagu ganas-ganas takut xsesuai, nak bwk lagu slow2 pun segan je rsenye... takut xsesuai... please someone help me... aku tengah blur nie... aku perlukan idea...

1 kata-kata tak puas hati:

Ruby berkata...

wahhhh...jadik artiskah???
ehehe...nyanyi je lagu pape...
ape orang laen kesah??
kalo diorg nak dgr, dgr la...
kalo x nak suda...hehe...

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
| Top ↑ |