Figura Hatiku....

Selasa, Oktober 06, 2009

Retorik Derita...



Sudah sekian lama aku merasakan diriku kekosongan... memikirkan orang yang ingin menjauhkan diri dari aku... orang yang ingin melupakan aku... orang yang menjadikan alasannya untuk melukakan hati orang lain... orang yang tidak mahu menghargai aku...orang yang selalu mencari jalan pintas yang mudah... orang yang yang tak sanggup berhadapan dengan masalah... orang yang tidak mahu memikirkan aku... hai... entahlah, moga dia hidup bahagia... moga dia gembira... moga dia ceria... moga dia tahu ada orang yang memikirkannya...

1 kata-kata tak puas hati:

Ruby berkata...

kadang-kadang kita sendiri tak tahu, orang yang kita katakan suka melukakan hati kita, suka menjauhkan diri dari kita...sebenarnya...selalu menangis kerana kita...jangan meletakkan sesuatu hukuman hanya kerana tindakannya yang kadang-kadang membuatkan hati kita luka.....

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
| Top ↑ |