Figura Hatiku....

Jumaat, Oktober 09, 2009

Setelah Sekian Lama....




Alhamdulillah... setelah sekian lama aku xberaksi diatas pentas... akhirnya dapat jugak aku memanaskan tangan aku... inilah cubaan terbaru aku... kali ni aku ingin mencuba vokalis wanita... ternyata cubaan aku ini berhasil walaupun xsepenuhnya terbaik... aku akan berusaha dengan lebih lagi agar band baru aku ni menjadi lebih mantap... ini baru permulaan... aku akan menumpukan sepenuhnya terhadap band ini, sebab inilah yang dapat menggembirakan aku saat ini...aku harap ahli band aku akan memberi sokongan kepada aku... Band Bulan Bintang akan muncul tak lama lagi... insya Allah...



ini persembahan Bulan Bintang.. ( Maaf diatas kekaburan gambar )



Inilah kami... sepatutnya ada seorang lagi, tapi memandangkan kami bawa muzik akustik, beliau tidak terlibat kerna ada kerja yang perlu disiapkan...

0 kata-kata tak puas hati:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
| Top ↑ |