Figura Hatiku....

Ahad, November 15, 2009

Akhirnya.... Exam2... Dh nk Abis....



Hari 2, aku dh kne tegur ngan cikgu man.. dia cakap lama dh xupdate blog... ha... dengan bangganya aku jwb... biase la.. orang malas mcm aku ni mcm ni la... ade blog pun mcm xde je... hehehe... kerek gle aku... ntah ape2 ntah... kalau ade bloggers yang mcm ni... memang betul la kata ahmad dhani..ala yg ade kumpulan dewa 19 ngan the rock... die ckp mcm ni tau... pada saya orang yang bergelumang dalam dunia blog ni adalah orang yang xde kerjain... mereka suka membuang masa dengan blog ini... ternyata lah mereka yang mempunyai blog ini adalah mereka yang xda kerjain yang hendak dilakukan lg... hehehe.. terase aku...

eh... aku bukannye nk cite pasal 2.. tapi sebenarnya aku nk cite pasal exam la... hai... diam xdiam dh tinggal satu paper je lagi... semua org gembira.. tapi aku plak... em... xrase ape2 pun... eh.. lupe lagi.. aku ni kn anhendonia...
hehehe... bangga aku jd mcm 2.. (cit.. padahal xrse ape2 pun...) em... pasni selamat tinggallah KHAR dn UPSI yang tersayang ni.... selamat tinggal duka lara... menyampah dah aku nk duk sni lg.. ( ceh.. padahal pasni dtg lg kt sni..) apa2 hal pun kne tunggu pas exam dlu... pastu bru bleh citer..
hehehe...
adios...

0 kata-kata tak puas hati:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
| Top ↑ |