Figura Hatiku....

Selasa, November 17, 2009

Di suatu petang....



P. Ramlee... nama yang cukup gah di persada seni tanah air... tokoh seni ini banyak menyumbang jasa kepada industri filem dan muzik negara... fuh... kagum aku ngan allahyarham...

Petang ni... sambil melihat cowok-cowok sedang mengangkat kain di beranda... hehe cuci mata 2... aku mengepos entry yang penuh dengan... ntah la.. aku pun tak tau... aku teringat la pada satu malam aku mendengar lagu P. Ramlee yang dipasang oleh housemate aku... tak tau la kenape ble aku dengar je lagu 2 aku rasa relak je.. mungkin sebab lagu P. Ramlee ni lagu yang mementingkan unsur harmoni... dan ade pengaruh jazz... sebab 2 lagu ni sesuai untuk mengurangkan stress... hehehe ( mentang2 amik pengurusan stress...)

Ape yang aku nk bagitau ni ialah.... lagu P. Ramlee sesuai dijadikan muzik terapi untuk menghilang atau mengurangkan stress... Aku rase kalau P. Ramlee masih ade lagi... mungkin die setuju dengan pendapat aku.. (...angan x sudah...) pasni.... kepada sesiapa yang selalu tertekan... cube2 la dengar lagu P. Ramlee ni... insya Allah stress anda akan hilang....
Adios...

0 kata-kata tak puas hati:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
| Top ↑ |