Figura Hatiku....

Selasa, Disember 08, 2009

Kan Ku abadikan kenangan yang terindah...


Ha... inilah family baru aku.. hehehe... aku jd anak baru dalam family... best sangat2... emm... tapi family aku kt kampung tak pernah dilupe....

Minggu lepas aku ade join program Baktisiswa kolej aku... Nama program ni, Program Baktisiswa Cakna Ilmu 2009... hai.. aku xtau la peserta program ni cakna tak kepada ilmu ( termasuk la diri saya sendiri... ) Ah... aku xpeduli sume 2.. yang penting aku rase best sebab dpt family angkat yang best... best sgt2.. family angkat aku ni unik.. em.. memang unik lah... nak tau ape yang unik nye... em.. tanye lah mak angkat aku sendiri ek...

Aku duduk kt umah keluarga angkat aku selama 5 hari... eh.. lupe pulak.. keluarga angkat aku ni kt temerloh... sebab program ni buat kat temerloh.. ( hai.. macam pening je ayat ni...) ah.. tak kisah la ape2 pun... yang penting aku rse seronok dan kenangan ni merupakan kenangan yang terindah bagi aku... aku takkan pernah melupakannye... kat bawah ni gambar lain yang aku selitkan...

adios...

Ini gambar-gambar family aku...






































Semoga Allah memberkati mereka semua... Amin...

0 kata-kata tak puas hati:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
| Top ↑ |